SMART FOCUS

INSTRUMENTUL NUMĂRUL 1 PENTRU FIDEALIZAREA CLIENȚILOR

Obțineți date despre echipamentul dvs. pentru a vedea cât de mult este folosit și când are nevoie de întreținere.

Cunoaște-ți utilizatorii, îmbunătățește poziționarea mărcii clubului în rândul clienților și realizează strategii de îmbunătățire a experienței utilizatorilor.

Cu sistemul de cod deschis SmartFocus, integrarea cu alte aplicații de gestionare a sălii de sport este mai simplă ca niciodată.

PLATFORMA

STAȚIA CENTRALĂ

Datorită platformei Gării Centrale, managerul desemnat va avea acces la toate informațiile în timp real cu privire la situația sălii(lor) dvs. Situația mașinilor, timpii de utilizare, eventualele erori de conectare sau defecțiuni sunt doar câteva dintre datele pe care le puteți accesa oricând de pe orice dispozitiv.

CULEGERE DE DATE
Informațiile sunt adunate și afișate cu diferite niveluri de detalii, de la o vedere de ansamblu asupra camerei, la fiecare echipament. Astfel, puteți cunoaște orele de vârf de utilizare a încăperii, eficiența consumului de energie (ore pornite vs. ore de utilizare) sau utilizarea totală a fiecărei mașini. 01
01
MĂSURI DE CORECȚIE
Folosind aceste date puteți lua măsuri corective sau aduce îmbunătățiri, cum ar fi modificarea aspectului mașinilor pentru a evita utilizarea excesivă a unor echipamente sau amplasarea în camera a mesajelor promoționale, făcându-le mult mai eficiente, folosind informațiile oferite de sistem. asupra fluxurilor utilizatorului în cameră.
02
SISTEM DE RAPORTARE
Sistemul trimite automat rapoarte, propunând extern diferite decizii pe care managerul le poate decide ulterior să le implementeze sau nu. Cu datele furnizate de Central Station, întreținerea și rezolvarea problemelor în sala de sport este optimizată. Ecranul principal arată în timp real dacă una dintre mașini s-a deconectat de la internet sau are nevoie de întreținere, fără a fi nevoie să așteptați până când problema este raportată de utilizatori sau tehnicieni, sau până la întreținerea programată.
01
EFICIENȚĂ ÎMBUNĂTĂTĂȚĂ
Îmbunătățirea eficacității rezolvării incidentelor este semnificativă. În funcție de angajamentele de întreținere dobândite între părți, sistemul poate trimite un mesaj atât clientului, cât și serviciului tehnic BH pentru a anunța orice problemă apărută la mașină. Această comunicare între mașini, împreună cu o capilaritate a resurselor umane precum cea a BH Fitness, poate însemna că incidentele sunt rezolvate fără ca clientul să-și dea seama.
02
UNELTELE

MODUL DE MARKETING

În paralel cu sistemul de îmbunătățire a rezoluției incidentelor și rapoartele pentru luarea deciziilor bazate pe date, BH Fitness a dezvoltat un mic modul de marketing cu un dublu obiectiv: îmbunătățirea poziționării mărcii clubului în rândul clienților și realizarea strategiilor de îmbunătățire. experiența utilizatorului.

Add to cart