INSTRUMENTUL NUMĂRUL 1 PENTRU FIDEALIZAREA CLIENȚILOR
Obțineți date despre echipamentul dvs. pentru a vedea cât de mult este folosit și când are nevoie de întreținere.
Cunoaște-ți utilizatorii, îmbunătățește poziționarea mărcii clubului în rândul clienților și realizează strategii de îmbunătățire a experienței utilizatorilor.
Cu sistemul de cod deschis SmartFocus, integrarea cu alte aplicații de gestionare a sălii de sport este mai simplă ca niciodată.
STAȚIA CENTRALĂ
Datorită platformei Gării Centrale, managerul desemnat va avea acces la toate informațiile în timp real cu privire la situația sălii(lor) dvs. Situația mașinilor, timpii de utilizare, eventualele erori de conectare sau defecțiuni sunt doar câteva dintre datele pe care le puteți accesa oricând de pe orice dispozitiv.
MODUL DE MARKETING
În paralel cu sistemul de îmbunătățire a rezoluției incidentelor și rapoartele pentru luarea deciziilor bazate pe date, BH Fitness a dezvoltat un mic modul de marketing cu un dublu obiectiv: îmbunătățirea poziționării mărcii clubului în rândul clienților și realizarea strategiilor de îmbunătățire. experiența utilizatorului.
Monitor configurabil:
Există patru componente complet configurabile care oferă managerului clubului o comunicare mai dinamică, centrată pe client:
Logo
Logo-ul clubului poate fi o caracteristică principală pe monitor. La BH fitness ne dorim ca cluburile să promoveze coerența imaginii lor de marcă și să obțină un loc preferențial în mintea clienților lor.
Mesaj personalizat
Se pot trimite scurte mesaje informative. Acestea pot fi folosite pentru a informa că săptămâna viitoare se vor efectua lucrări de întreținere a piscinei, că mâine se anulează ora de ciclu indoor pentru că instructorul este bolnav sau că sunt deschise înscrierile pentru sesiunea specială de antrenament de Halloween.
Banner promoțional
Este un banner dreptunghiular care se derulează de-a lungul părții inferioare a monitorului și care poate fi folosit pentru a oferi clienților oferte exclusive într-un mod foarte vizual. De fapt, este un spațiu pe care managerul clubului îl poate folosi pentru a obține venituri extraordinare. Nu este greu de înțeles că unitățile din apropierea clubului cu servicii sau produse interesante de oferit pot dori să facă reclamă într-un mod atât de direct, direct către toți membrii unui club.